از ابتدای سال جاری تاکنون

بیش از ۲۵ هزار نفر در نتیجه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا جان باخته‌اند

در نتیجه خشونت‌های مسلحانه در مناطق مختلف آمریکا، ۲۵ هزار و ۱۹۰ نفر جان خود را از دست داده و ۲۲ هزار و ۱۶۲ نفر مجروح شده‌اند.

از ابتدای سال جاری تاکنون در  آمریکا ۲۵ هزار و ۱۹۰ نفر جان خود را در خشونت‌های مسلحانه از دست داده‌اند.

بر اساس داده‌های Gun Violence که رویداد‌های خشونت‌بار با اسلحه را در این کشور با استفاده از بیش از ۷۰۰۰ منبع گردآوری می‌کند، امسال ۱۱ هزار و ۱۳۲ مورد خشونت با اسلحه در سراسر آمریکا رخ داده است.

به گزارش تی آر تی، در ۷ ماه گذشته و در نتیجه خشونت‌های مسلحانه در مناطق مختلف آمریکا به صورت قتل و حمله مسلحانه، ۲۵ هزار و ۱۹۰ نفر جان خود را از دست داده و ۲۲ هزار و ۱۶۲ نفر مجروح شده‌اند.

در میان قربانیان ۱۷۰ کودک ۰-۱۱ ساله و ۸۷۸ کودک ۱۲-۱۷ ساله نیز وجود دارد. تعداد کودکان مصدوم در هر دو گروه سنی ۲ هزار و ۶۱۷ نفر ثبت شده است.

در حوادثی که پلیس نیز در آن‌ها دخالت داشته، ۸۵۹ نفر از جمله ۳۴ مامور پلیس جان خود را از دست داده و ۷۰۶ نفر ازجمله ۲۰۱۸ پلیس مجروح شدند.

در سال ۲۰۲۲، دست کم ۴۴ هزار و ۳۶۲ نفر بر اثر خشونت‌های مسلحانه جان خود را از دست داده و ۳۸ هزار و ۵۹۲ نفر مجروح شدند. سال گذشته همچنین ۱۶۸۳ کودک ۰ تا ۱۷ ساله قربانی خشونت مسلحانه شده و ۴۴۸۷ کودک مجروح شدند.

بر اساس سوابق ۹ سال اخیر آرشیو Gun Violence، شهر شیکاگو با بیش از ۲۴ هزار حادثه تیراندازی، شاهد بیشترین میزان خشونت با اسلحه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
خدارو صد هزار مرتبه شکر !!!

چرا غرب گداها رو به امریکا نمیفرستید تا کمی نفس راحت بکشیم ... اینطوری هم به نفع خودشونه هم به نفع ما !!!
آخرین اخبار