کنارگذر غربی همدان به اتوبان تبدیل شد و از این پس پروژه به عنوان اتوبان ساخته خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه مهم چهارخطه کردن جاده همدان- غار علیصدر گفت: کنارگذر سیدجمال الدین (کنارگذر غربی) نیز به اتوبان تبدیل شد و از این پس پروژه به عنوان اتوبان ساخته خواهد شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی  با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه مهم چهارخطه کردن جاده همدان- غارعلیصدر اظهار کرد: این پروژه نقش مهمی در توسعه مسائل گردشگری، اقتصادی و فرهنگی استان دارد.

او با بیان اینکه این مهم با اعتباری بالغ بر ۹۴۰ میلیارد تومان کلید خورده است افزود: تاثیر این پروژه در کنار جهانی شدن هگمتانه چندصدان خواهد شد به نحوی که نقشی کلیدی و اساسی آن به منصه ظهور خواهد رسید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کنارگذر سیدجمال الدین اسدآبادی (کنارگذر غربی) نیز به اتوبان تبدیل شد به طوری که از این پس پروژه به عنوان اتوبان ساخته خواهد شد و تا پلیس راه جاده کرمانشاه می‌رسد و از آنجا به دو مسیر تفکیک می‌شود.

او با تاکید بر اینکه ۳۷ کیلومتر کنار سیدجمال الدین تبدیل به اتوبان خواهد شد گفت: اتوبان تهران -همدان نیز تا میدان فرودگاه ادامه پیدا می‌کند به نحوی که مراحل قانونی این پروژه‌های مهم انجام شد و مراحل اجرا نیز به زودی شروع خواهد شد.

حاجی‌بابایی در پایان اضافه کرد: این سه پروژه به عنوان سه اقدام مهم به شمار می‌رود که مراحل قانونی را طی کردند و نقش بسزایی در توسعه استان دارند.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.