مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت:در سفر دوم رئیس جمهور به استان برای حذف ۲۲ نقطه حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد اعتبار ویژه اختصاص یافت.

محمدی از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت برای ارتقاء ایمنی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این اعتبار را دولت در سفر دوم رئیس جمهور به استان برای روشنائی تونل‌ها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های استان اختصاص داده است.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: ایمن سازی کیلومتر یک جاده یاسوج بابامیدان که منجر به تصادفات ناگوار در یک سال اخیر شده آغاز شده است.

وی ادامه داد: برخی از اقدامات نظیر افزایش تابلو‌های هشدار دهنده، حذف موانع حاشیه راه، جمع آوری دست فروشان از حریم جاده و ساماندهی نقطه مقابل پلیس راه یاسوج-شیراز اجرا شده و عملیات ساخت استخر شن برای ایمنی بیشتر هم در این نقطه به زودی اجرا می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه با توسعه راه‌ها ۱۱ نقطه حادثه خیز در استان شناسائی شده است گفت: با تامین اعتبار عملیات حذف آن‌ها آغاز می‌شود.

محمدی اضافه کرد: در دو سال اخیر ۵۱ نقطه حادثه خیز در راه‌های استان حذف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
متاسفانه ومتاسفانه همه این بودجه ها حیف میل میشوند وتنها جزء بسیار اندکی از آن به ایمنی جاده ها می رسد آنهم به جاده های یاسوج اختصاص میدن وسایر شهرستانها همچنان در آمار تصادفات فوتی رتبه اول را کل کشور دارند خصوصا دهدشت وچرام