شهردار کرمانشاه با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار عراقی تمایل به سرمایه‌گذاری در پروژه میلاد دارد، گفت : قرارداد سرمایه‌گذاری شهربازی کرمانشاه نیز به زودی امضا خواهد شد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در حاشیه جلسه با سرمایه‌گذاران پروژه‌های شهری، گفت : در این جلسه موضوعات مختلفی در حوزه طرح‌های سرمایه‌گذاری شهرداری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاد شد. 

وی با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار عراقی تمایل به سرمایه‌گذاری در پروژه میلاد دارد، افزود: این پروژه قریب به ۵۰ هزار مترمربع ساخت و ساز و بیش از ۱۵۰۰ پارکینگ در مفصل قسمت جدید و قدیم شهر قرار دارد و در قالب سه برج است که شامل فعالیت‌های پزشکی، تجاری و اقامت‌گاهی است. 

شهردار کرمانشاه بیان کرد: با توجه به جانمایی این پروژه میان دو بلوار ۴۵ متری مصطفی امامی و بلوار شهید بهشتی بار ترافیکی و میزان پارکینگ آن محاسبه شده و افتتاح آن تعداد سفر‌ها به بافت فرسوده را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر ساماندهی بخش پزشکی آن نیز موجب کاهش تراکم تردد‌ها به پارکینگ شهرداری و تسهیل تردد شهروندان شود. 

وی با اشاره به تمایل دو سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهربازی کرمانشاه نیز، ادامه داد: این سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گرفته است و مطالعات لازم انجام و در اسرع وقت تفاهم‌نامه‌ها به امضا خواهد رسید. 

نوروزی تصریح کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت خواهد گرفت شاهد گام موثری در حوزه تفریح و سرگرمی و نیز ساماندهی بخش‌های مختلف مانند پزشکی، تجاری و نیز ایجاد ارزش افزوده و دارایی‌ها برای شهرداری و شهر باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.