استاندار کرمانشاه گفت : همه باید همدل و همراه برای توسعه کرمانشاه تلاش کنیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در گردهمایی سربازان سپاه پیشرفت در پادگان آموزشی شهدا با اشاره به اینکه عالم هستی سرشار از حرکت است، گفت : در عالم خلقت تنها انسان‌ها هستند که از توان انتخاب مسیر‌های متفاوت برخوردار هستند.

وی افزود: ما در تولد خود اختیاری نداریم، ولی در انتخاب مقصد و چگونگی پیمودن این مسیر دارای اختیار هستیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سربازان سپاه پیشرفت کار بزرگ تربیت انسان‌ها را عهده دار هستند و شما می‌توانید به تربیت کسانی مانند شهید سلیمانی و شهید تهرانی مقدم‌ها کمک کنید.

صحرایی به دعوت قرآن کریم از انسان‌ها به تفکر بیشتر اشاره کرد و گفت: انسان‌ها اگر خواهان رسیدن به مقصد و مقصود الهی هستند باید در طول مسیر دشوار زندگی مدام اندیشه کنند و در آنچه پیرامون آن‌هاست عالمانه بنگرند.

وی ادامه داد: انسان‌ها می‌توانند به هر راهی بروند، ولی ارزش وجودی انسان، بهشت است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اگر خواهان یک ایران زیبا، آزاد و پیشرفته هستیم همه باید در دستیابی به این مسیر همدل و همراه شویم.

صحرایی یادآور شد: ایران اسلامی در مقایسه با کشور‌های غربی که چند قرن پیش تلاش در مسیر پیشرفت را آغاز کرده اند، بسیار موفق بوده و طی همین چند دهه در قله‌های دانش پزشکی، موشکی، هسته‌ای، نانو و … قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: کشور‌های سلطه گر برای دستیابی به توان ظلم بیشتر به بشریت، زحمت کشیده اند و در نقطه مقابل ما باید برای کمک به رهایی و سعادت بشریت و پیشرفت مادی و معنوی به شکل شبانه روزی تلاش کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.