برگزاری نخستین جام مینی فوتبال شهدای مسجد و رسانه استان همدان

نخستین جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه استان همدان به میزبانی نهاوند برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان گفت: نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای مسجد و رسانه استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام علی عزیزی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بقیع تا کربلای روستای تکه و کلاس‌های اوقات فراغت روستای مهین آباد و شهرک طالقانی نهاوند گفت: در تمامی کانون‌های مساجد استان همدان از مراکز شهرگرفته تا دورترین نقاط روستایی برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد از ابتدای تابستان آغاز شده و تا اوایل مهرماه ادامه دارد.

او افزود: براساس تفاهم نامه‌هایی که توسط ستاد عالی و مراکز استان‌ها با وزارت خانه‌هایی مانند آموزش و پرورش و بسبج بسته شده است نوجوانان با تخفیف‌های ویژه و کم هزینه از امکانات اردوگاهی و تفریحی در طول تابستان استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: در کنار برنامه‌های اوقات فراغت در کانون‌های فعال مساجد استان تعدادی از آن‌ها اموزش اشتغالزایی ویژه خانواده‌ها و زوج‌های جوان را شروع کرده اند البته تعدادی از کانون‌ها نیز به بحث افزایش جمعیت با شیوه‌های مختلف مانند اموزش و کمک گرفتن از خیران پرداخته اند.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر از برگزاری نخستین دوره جام مینی فوتبال شهدای مسجد و رسانه استان داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها مسابقات ورزشی ویژه نونهالان است که بناداریم در تابستان امسال باکمک اداراه ورزش و جوانان و هیات روستایی و بومی محلی و فوتبال نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال چمنی جام شهدای مسجد و رسانه را به میزبانی شهرستان نهاوند و روستای زرامین برگزار کنیم.

او بیان کرد: امسال با توجه به برگزاری دومین کنگره ۸هزار شهید استان همدان همه برنامه‌های فرهنگی هنری مذهبی و ورزشی در راستای این کنگره برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها همین جام مینی فوتبال چمنی شهدای مسجد و رسانه است.

در ادامه امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دورترین نقاط روستایی در شهرستان نهاوند بهترین برنامه‌های فرهنگی هنری مذهبی و ورزشی را انجام می‌دهند.

او افزود: یکی از همین برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برپایی نمایشگاه از بقیع تا کربلا توسط جوانان کانون فرهنگی شهدای روستای تکه است که سالانه چند هزار نفر ازآن در طول ایام محرم بازدید می‌کنند.

بحیرایی اظهار داشت: با کمک استان به دنبال تقویت کانون‌های فعال در شهرستان هستیم و از برنامه‌های ان‌ها در پرکردن اوقات فراغت در طول سال و بخصوص تابستان حمایت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.