سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از مصدوم شدن ۷ نفر براثر تصادف زنجیره‌ای در حوالی محل تعریض اتوبان شهید کسایی تبریز خبر داد.

وحید شادی نیا گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین و سه دستگاه خودروی سواری در اتوبان کسایی تبریز، بلافاصله عوامل اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۷ نفر از سرنشینان خودرو‌ها مصدوم شده بودند که از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

آزادراه شهید کسایی یا کنارگذر جنوبی تبریز ۳۷ کیلومتر طول دارد و در امتداد مرز جنوبی این شهر، جنوب شرقی تبریز را به جنوب غربی آن متصل می‌کند، این آزادراه، در واقع بخشی از آزادراه تهران - تبریز را تشکیل می‌دهد که در ادامه به کنارگذر غربی تبریز (آزادراه شهید باکری) منتهی شده و در نهایت به بازرگان و از آنجا نیز به اروپا متصل می‌شود.

براساس گزارش‌های مردمی، اجرای عملیات تعریض در این آزادراه و استفاده شهروندان تبریز از آن به عنوان یکی از راه‌های دسترسی، موجب بروز ترافیک شدید در این آزادراه در طول روز می‌شود و در روز‌های اخیر تصادفات زیادی در آن رخ داده که با فوت چند تن از هموطنان همراه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.