مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه دهم مرداد ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: واحد گشت این پلیس در عوارضی شماره ۲ حین کنترل خودرو‌های عبوری به یکدستگاه خودرو سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی خودرو، مقدار ۵ کیلو و ۹۸۰ گرم مواد مخدر ازنوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و راننده و سرنشین را دستگیر کردند.

سرهنگ علی بیگی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار داشت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده‌ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

ایست پلیس به خودرو‌های حامل کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان به منظور پیشگیری از انتقال کالای قاچاق از محور‌های مواصلاتی استان، در آزاد راه "قزوین-زنجان" مستقر شدند.

سرهنگ حاجیان راد افزود: طی ۲ عملیات صورت گرفته ۲ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق متوقف و ۸۵۵ قلم کالای قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه اقلام کشف شده شامل البسه، لوازم آرایشی و مواد غذائی بوده و ارزش ریالی آن حدود ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.