سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۱۰ هزار تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی  گفت: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سامانه ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۶ هزار و ۹۸۸ مورد در حوزه شهری و  هزار و ۱۱۰ مورد در روستا‌ها و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ مورد در سایر حوزه‌های دیگر، چون فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: شهروندان شهرستان گرگان با ۶۰ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۴۰۲۲ مورد حادثه در شهر و روستا‌های گرگان و ۸۸۰ حادثه در شهر و روستا‌های گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۰ درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش‌های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی یا خرابی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

او افزود: مشترکین  استان هرگونه نقص در ارائه خدمات، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.