سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح درمانگاه ناباروری سطح دو در بیمارستان فاطمیه روز ۱۱ مردادماه خبر داد.

اعلیرضا توقیری گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و گسترش ارائه خدمات ناباروری، درمانگاه ناباروری سطح (۲) مرکز آموزشی درمانی و پژوهشی فاطمیه ۱۱ مردادماه افتتاح می‌شود.

او گفت: این درمانگاه با ارائه خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه‌ای، افتتاح می‌شود و از شنبه تا چهارشنبه آماده ارائه خدمات است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان به پذیرش بیماران در این مرکز به صورت مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با داخلی ۲۸۳ اشاره و تأکید کرد: ویزیت بیماران مراجعه اولی (N.P) در این درمانگاه انجام می‌شود.

او ویزیت بیماران با مشکل سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) و ارائه مشاوره به بیماران نابارور را از دیگر خدمات این مرکز برشمرد و گفت: IUI و آزمایشات (S/A) و پروسس اسپرم نیز در این مرکز انجام می‌شود.

توقیری گفت: یکی از بخش‌های مهم به عنوان حلقه تکمیلی درمان زوجین نابارور، استقرار مراکز درمانی سطح ۲ در حوزه ناباروری است که با راه‌اندازی این مرکز در بیمارستان فاطمیه، بسیاری از اقدامات و نیاز‌های زوجین برطرف می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، هدف از راه‌اندازی مراکز دولتی درمان ناباروری حمایت و درمان زوجین نابارور را توجه به رویکرد توجه به قانون جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری در پیشگیری از کهنسالی در استان و نیز کشور برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.