فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری مامور قلابی و سارقان زورگیر در این شهر خبر داد.

سرهنگ اللهوردیان گفت: برابر گزارش رسیده از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اختلاف حساب شخصی که خود را مامور پلیس آگاهی معرفی می‌کرد  با فردی دیگر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۹ اندیشه تبریز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل مغازه شاکی و تحقیقات لازم متهم را شناسایی و در محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اعلام کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و مقداری طلا و یک عدد شوکر، اسپری و چاقو از وی کشف شد.

سرهنگ اللهوردیان ادامه داد: همچنین در بررسی‌ها مشخص شد متهم ۱۰ فقره سابقه سرقت با یک دستگاه خودروی سواری را داشته است.

وی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات با معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شد.

این مسئول انتظامی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده چنین مواردی به معرفی فرد به عنوان پلیس قانع نشوند و برای پیشگیری از سوء استفاده از نام پلیس با ۱۱۰ تماس داشته باشند.

همچنین رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی خبر داد: ۲ سارق موتورسوار زورگیر که با تهدید سلاح سرد و یا قاپ زنی اقدام به سرقت وجوه نقد و گوشی‌های همراه گران قیمت از شهروندان می‌کردند دستگیر شدند.

سرهنگ سلطانی افزود: در پی وصول گزارش وقوع سرقت و زورگیری با موتورسیکلت در برخی مناطق شهر تبریز به لحاظ حساسیت موضوع کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان با تعقیب و مراقبت شبانه روزی موفق شدند هویت و محل اختفای ۲ نفر از سارقان را شناسایی کنند و در اقدام عملیاتی به صورت ضربتی آن‌ها را دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ سلطانی افزود: دستگیرشدگان که از متهمان سابقه دار هستند در تحقیقات صورت گرفته به پنج فقره سرقت با شیوه و شگرد زورگیری با سلاح سرد و قاپ زنی اعتراف کردند و اموال و گوشی‌های مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مال باختگان تحویل داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.