مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در سه ماهه نخست سال ۳۸ هزار و ۷۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی مورد بازرسی قرار گرفت.

بهمن بنایی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته در سه ماهه نخست امسال گفت: در سه ماهه نخست سال ۳۸ هزار و ۷۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در استان مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تاکید بر اینکه طبق بازدید‌های صورت گرفته موارد تخلف به مراجع قضایی معرفی شد، افزود: تعداد ۳۹۲ نفر از متصدیان مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف طی بازدید‌های صورت گرفته به مراجع قضایی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


بنایی در ادامه یادآور شد: هدف از نظارت بر اماکن و مراکز توزیع و تولید مواد غذایی و آب در استان پیشگیری از بیماری‌های است که از طریق آب و غذا قابل انتقال است.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیل و ساعات غیراداری نیز ۲۰ اکیپ بازرسی در حال فعالیت هستند، گفت: تعداد ۲۲۹ بازرس بهداشت محیط و حرفه‌ای در گروه‌های ۲ نفره وظیفه بازرسی‌ها را بر عهده دارند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در دهه محرم ۲ هزار و ۸۷۱ مورد بازرسی از مساجد، تکایا و ایستگاه‌های صلواتی در استان توسط بازرسان صورت گرفته است. 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار