مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان البرز از حضور یک گروه نمایشی استان البرز در جشنواره مباهله یزد خبر داد و گفت: هنر‌های نمایشی در نهادینه کردن فرهنگ عاشورا نقش موثری دارد.

 ابراهیم نوروزی‌فر با بیان اینکه هنر رسانه‌ای بسیار تاثیر گذار در بیان معارف و ارزش‌های دینی است، اظهار داشت: گروه‌های نمایشی استان البرز علاوه بر استان در برخی از دیگر استان‌ها نیز حضور موثری داشته‌اند.
وی افزود: در مردادماه علاوه بر حضور یک گروه نمایشی استان البرز در جشنواره مباهله یزد، یک گروه نمایشی این استان در ایام محرم به مدت ده شب در شهرستان پاکدشت اجرا داشته و یک گروه نمایشی این استان نیز در ایستگاه مترو حضرت ولی عصر (عج) تهران درباره‌ موضوع عفاف و حجاب اجرا داشته است.
نوروزی فر با بیان اینکه  گروه‌های نمایشی استان البرز در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نقش فعالی داشته اند، تصریح کرد: شش گروه نمایشی در سطح استان البرز درباره‌ فرهنگ عفاف و حجاب به اجرای برنامه پرداخته‌اند.
وی گفت: استان البرز از ظرفیت هنری خوبی برخوردار است که سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان البرز، از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی به نحو شایسته‌ای بهره گرفته است.
برچسب ها: نمایش ، فرهنگ و ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.