ثبت نام ۲۶ هزار دانش آموز در پایگاه‌های تابستانی استان البرز

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز از ثبت نام بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در سامانه نورینو پایگاه‌های تابستانی خبر داد.

فتح اللهی گفت: در این فرصت مناسب که دانش آموزان مجال بیشتر و اوقات فراغت دارند، می‌توانند در شبکه‌های منسجم از محیط‌های یادگیری، علایق خود را جهت دهند. 
 
وی با اشاره به شعار فعالیت‌های تابستانی" تربیت بدون توقف" ادامه داد: غنی‌سازی این فرصت‌های بزرگ یادگیری،  و رشد همه جانبه دانش آموزان را در پی خواهد داشت تا در قالب فعالیت‌های ساختارمند تابستانی، تحقق ساحت‌های ششگانه سند تحول بنیادین اتفاق افتد. 
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به ثبت نام بیش از ۲۶ هزار دانش آموز در سامانه نورینو، تصریح کرد: با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی مختلف و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی، متولیان اوقات فراغت در استان و تشکل‌های دانش‌آموزی، شاهد فعالیت ۹ دارالقرآن، ۱۱۶ مرکز ورزشی، ۷ مرکز مشاوره، ۱۳ کانون فرهنگی و تربیتی و ۲ اردوگاه دانش آموزی و ۳۰۰ پایگاه مدرسه‌ای در سطح استان هستیم. 
 
فتح اللهی ویژه برنامه عصر مانی تا شب را از شاخص‌ترین فعالیت‌های اوقات فراغت امسال استان عنوان و اضافه کرد: این ویژه برنامه با دربرگیری برنامه‌های تفریحی، تربیتی، مهارتی و بصیرتی یکی از برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت است که هر مدرسه می‌بایست حداقل یک عصرمانی در هفته با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، اجرا کند.
وی افزود:برگزاری اردو‌های یک روزه دانش آموزی، اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت، دوره‌های توانمندسازی مدیران و مربیان حوزه پرورشی، پویش ایران فردا و ۷×۷ و طرح پیوند از مهم‌ترین کارویژه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۱۴۰۲ خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.