اسلامی راد گفت: آسیب شناسی حوزه انتخابات در استان با هدف برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری انجام شده است.

حسن اسلامی راد رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان از انجام اقداماتی در راستای تأمین امنیت حوزه‌های انتخاباتی در سراسر استان خبر داد و ابراز کرد: تمهیدات لازم و برنامه مناسب برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان تشکیل و متناظر با آن در شهرستان‌ها هم ایجاد نفرات انتخاب شده است، افزود: دستیابی به اهداف تعیین شده برای انتخابات در مجموعه ستاد انتخابات استان سمنان وظیفه و رسالت اصلی این کمیته است.

رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه در این کمیته آسیب شناسی حوزه انتخابات در لایحه‌های مختلف صورت گرفته است، گفت: هدف این اقدام برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو در استان است.

اسلامی راد با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین امنیت انتخابات تدارک دیده می‌شود، گفت: آسیب شناسی احتمالی انتخابات در سه مرحله قبل از انتخابات، حین برگزاری آن و بعد از انتخابات به صورت جدی در دستور کار و تحلیل قرار گرفته است.

جاوید پور رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان سمنان نیز ضمن بیان اینکه اعضای این کمیته در ستاد انتخابات استان مشخص شده است، گفت: ابلاغ قوانین و مقررات در همکاری با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.