مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان چابهار، برای ۱۱ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

مجید یوسفی مقدم مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان  گفت: یکی از مهمترین اقدامات توسعه‌ای در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی، اخذ مجوز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در شهرستان چابهار است که با راه اندازی آن، زمینه اشتغال حدود یک‌هزار نفر مستقیم و ۱۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود. این بیمارستان در مساحتی حدود ۳۰ هزار متر مربع در نظر گرفت شده که برآورد اولیه ساخت آن حدود سه هزار میلیارد تومان است، تجهیزات این بیمارستان در تمامی بخش‌های درمانی تشخیصی بوده و اقدام به ارائه خدمات خواهد کرد.

وی ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان را رسالت اصلی تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در تامین اجتماعی ۸۳۰ هزار نفر بیمه شده وجود دارد که این آمار رو به افزایش است؛ که این تعداد بیمه شده خدمات درمانی را از طریق ۲ بیمارستان زاهدان با ظرفیت ۲۵۶ تخت و ۱۸۱ تخت فعال و بیمارستان زابل با ظرفیت ۳۲ تخت در زمینه بستری، سرپایی و تخصصی دریافت می‌کنند.

یوسفی مقدم گفت: در شهرستان زاهدان ۲ درمانگاه، خاش، ایرانشهر، سراوان و چابهار هر کدام یک درمانگاه اقدام به ارائه خدماتی اعم از پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، آزمایشگاه و دارویی به صورت رایگان می‌کنند.

وی با اشاره به تغییر شیفت کاری بیمارستان زابل از ۲ شیفت به صورت شبانه روزی، افزود: در زمینه خدمات درمانی حدود ۷۰ پزشک اعم از متخصص، فوق تخصص، عمومی و دندانپزشک به مجموعه اضافه شدند، همچنین با برگزاری هشت آزمون استخدامی موفق به جذب نیروی مورد نیاز در تمامی رشته‌ها شدیم که در مجموع بیش از ۱۵۰ پزشک و کادر درمانی به کار گرفته شدند.

برچسب ها: درمان ، کادر درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار