قاسمپور: عزمی برای ریشه کن کردن فساد در فوتبال وجود ندارد/ چاقوکش‌ها در دوران ما به استخدام شرکت نفت در آمدند

پیشکسوت فوتبال گفت: برای ریشه کن کردن فساد در فوتبال یک عزم ملی می‌خواهد که در ایران وجود ندارد.  

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال درباره اینکه نقل و انتقالات چطور می‌بیند، گفت: خیلی دنبال نمی‌کنم و جست و گریخته می‌شنوم که فلان بازیکن به کدام تیم رفته است. نقل و انتقالات را کسانی می‌برند که خوب پول هزینه کنند مثل ۷، ۸ تیم بالای و وسط جدول، چون آن‌ها حمایت از خیلی جا‌ها می‌شوند در نهایت می‌توانند بازیکنان بهتری جذب کنند. تیم‌های دیگر کماکان دنبال این هستند که جزو تیم‌های سقوط کننده نباشند یا حداقل وسط جدول باشند.

او درباره اینکه یک مدیربرنامه با ۴۴ بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان درآمد دارد، بیان کرد: مسئولان فوتبال کلاه خود را بالا بیندازند. زمانی که دزد می‌گیرند دزد اصلی را نمی‌گیرند و می‌روند یکی را قربانی می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد آدم‌هایی پشت این افراد هستند که حمایت می‌شوند و بالاتر از آن‌ها هستند که بخور بخور می‌کنند و دست‌هایی در کار است و نمی‌خواهند جلوی این فرد را بگیرند. وگرنه برای ریشه کن کردن فساد  در فوتبال یک عزم ملی می‌خواهد که در ایران وجود ندارد.  

پیشکسوت صنعت نفت آبادان درباره اینکه آشنایان و دوستان یک بازیکن برای حضور وی در ترکیب این تیم چاقوکشی کردند، گفت: هر ساله این اتفاقات در آبادان بوده و تازگی هم ندارد و فقط برای ویسی رخ نداده است. زمان ما ۲، ۳ سال که  در این تیم بودیم بازیکن ما را با چاقو زدند و سر زمین که من تمرین می‌دادم تمرین بهم ریختند و بزن بزن شد چرا که من پسرش را قبول نکرده بودم.   ما این فرد را به کلانتری بردیم و دادگاه حکم داد که به فاصله ۱۰ کیلومتر از جایی که تیم صنعت نفت آبادان بود حق نداشت به آنجا بیاید. این مسائل بوده و هست.   به هر حال آن فرد می‌خواهد با زورگویی پسر خود را به این تیم قالب کند.

او افزود: بدتر از این در زمان ما بوده است. یوسف بخشی زاده که اکنون مربی مس سونگون است را با چاقو زدند. این اتفاقات در زمان ما هم بوده است. این هم به ضعف و بی عرضگی مدیریت برمی گردد.

قاسمپور درباره اینکه چرا مدیران صنعت نفت آبادان بعد از این همه سال حواشی مربوط را جمع نکردند، گفت: در زمان ما قداره  و چاقوکش‌ها را در شرکت نفت کار دادند و حتی باز هم در تمرینات گردن کشی می‌کردند.

پیشکسوت صنعت نفت آبادان درباره اظهارات مدیرعامل صنعت نفت آبادان مبنی بر اینکه ما به بازیکن متخلف هم کمک می‌کنیم تا به موفقیت برسد، گفت: این‌ها باج به آن بازیکن می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
خشت اول را نهاد معمار کج قاسم
تا ثریا میرود دیوار کج قاسم خان
آخرین اخبار