مهاجم خارجی فصل گذشته آلومینیوم از هواداران فوتبال در ایران خداحافظی کرد.

هانسل زاپاتا که سال گذشته از اسلاون بلوپو کرواسی به فوتبال ایران آمد و با آلومینیوم اراک قرارداد بست، طی یک فصل حضورش در این باشگاه نمایش درخشانی داشت و توانست در لیگ برتر سه گل به ثمر رساند، سه پاس گل بدهد و یک پنالتی بگیرد و در جام حذفی نیز یک گل و یک پاس گل داشته باشد، اما دوران حضورش در این تیم خیلی زود به پایان رسید.

این بازیکن کلمبیایی که تجربه حضور در شریف تیراسپول مولداوی و بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، پس از یک سال حضور در فوتبال اروپا و یک فصل بازی در ایران، تصمیم گرفت راهی کویت شود و با باشگاه الکویت قرارداد امضاء کند و از جمع شاگردان سید مجتبی حسینی برود.

هانسل زاپاتا که یک فصل دیگر با باشگاه آلومینیوم اراک قرارداد داشت، علاقه‌مند بود به کارش در جمع شاگردان مجتبی حسینی ادامه دهد و شرایط خوبی در این تیم سپری کرده بود، اما به دلیل وضعیت خانوادگی و تحصیل فرزندانش تصمیم گرفت مسیر دیگری را با بازی در خارج از فوتبال ایران برای خود دنبال کند و راهی باشگاه الکویت کویت شود.

پیام خداحافظی ستاره کلمبیایی از لیگ ایران


این ستاره کلمبیایی فصل گذشته آلومینیوم اراک پس از دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه و پیوستن به الکویت کویت در پیامی نوشته است:

«سلام به همه مردم شهر اراک و ایران.

می‌خواستم به همه پیامی از صمیم قلبم بفرستم. می‌خواهم از همه برای فصل گذشته تشکر کنم. می‌خواهم از مدیرعامل باشگاه، مدیران، بازیکنان، کادر مربیگری، کادر پزشکی و همه دست‌اندرکاران و مهم‌تر از همه، از تمام هوادارانی که از من و خانواده‌ام با عشق، احترام و حمایت استقبال کردند، تشکر کنم.

شما همیشه در قلب من خواهید بود و برای شما بهترین‌ها را برای این فصل آرزو می‌کنم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار