رئیس فدراسیون فوتبال در سمینار سالانه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک و فوتبال بانوان کشور دقایق کوتاهی سخنرانی کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث گواهینامه صدور مجوز حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت است. امیدوارم همه باشگاه‌ها برای کسب صدور مجوز حرفه‌ای تلاش کنند چرا که باعث روند رشد فوتبال خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باید طبق استاندارد‌های روز دنیا پیش رویم تا به هدفمان که همانا رشد و توسعه است، برسیم. در همین راستا قوانین سخت گیرانه تری خواهیم داشت. در سال آینده برای باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای ندارند، جرایم نقدی سنگینی در نظر خواهیم گرفت.

وی افزود: در این زمینه کار درستی انجام شده و همه باشگاه‌ها همت کردند تا به صدور مجوز حرفه‌ای نزدیک‌تر شوند. مطمئنم سال آینده بالای ۱۰ باشگاه می‌توانند مجوز داشته باشند.

تاج در پایان گفت: برخی باشگاه‌ها با همت و تلاش عوامل خود سعی کردند تا به این امر مهم دست یابند. از باشگاه‌های دیگر می‌خواهیم که برای کسب مجوز حرفه‌ای از هیچ تلاشی دریغ نکنند. در بحث آموزش نیز گام‌های مختلفی را برخواهیم داشت تا باشگاه‌ها با علم به روز پیش بروند و در نهایت به هدفمان که همانا رشد و گسترش فوتبال است، برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
هرچه سریعتر اینا بندازین بیرون تا ته کیسه بیت المال نلیسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
هنوز در تعجبم چطور این آقا دوباره انتخاب کردن و چرا هنوز سر کاره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
ننگ بر امضاکننده ی عهدنامه های ننگین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
داشتن یک رئیس فدراسیون فوتبال با اخلاص ، انقلابی، کاربلد و فارق از باند بازی و مافیا و همچنین متخصص و فنی بسیار بسیار حائز اهمیت است !!!!
Iran (Islamic Republic of)
امان
۱۷:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
این هم از کثیف ترین و نجس ترین مسوولان ورزشی و کشوری چهره نحس و شیطانی اش را خوب تماشا کن چقدر منزجر کننده و تنفر انگیز است دیدن سگ و خوک و کفتار و شغال هزاران بار از دیدن اینان بهتر و قابل تحمل تر است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
این اقا یک مسئول ناتوانه.. و همه شاهد این ناتوانی هستیم کلا خیلی مشخصه ولی نمیدونم چرا رئیس مونده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
چی عجیبی نیست گلم!
مگه به انسان توانمند و سالم مسؤولیت میدن
آخرین اخبار