مدیر شهرک‌ها و نواحی صنعتی منطقه دامغان گفت: ۲۷۵ فقره سند مالکیت تک‌برگ برای واحدهای تولیدی، کارگاهی و خدماتی صادر و آماده شد.

سلیمانی  در جمع خبرنگاران  گفت:این اسناد جهت سهولت در امر فعالیت واحدهای صنعتی به مساحت حدود ۱۶۸ هکتار در شهرک صنعتی و نواحی صنعتی شهرستان دامغان شد.

وی بیان کرد: سندهای مالکیتی صادر شده از سوی ثبت اسناد و املاک مربوط به واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی دامغان و نواحی صنعتی صید آباد و دیباج هستند.

مدیر منطقه دامغان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: مالکان واحدهای صنعتی دامغان که دارای پروانه بهره برداری و پایان کار می‌باشند، می‌توانند با مراجعه به دفتر این شهرک و طی مراحل قانونی، نسبت به دریافت سند تک برگی اقدام کنند.

وی با اشاره به محاسن صدور اسناد تک برگی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک و نواحی صنعتی دامغان، خاطرنشان کرد: تامین وثیقه بانکی برای تولیدکنندگان به منظور دریافت تسهیلات و امکان رهن‌گذاری واحد تولیدی در این رابطه، امکان نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اعمال ارزش واقعی صنایع و افزایش قدرت سرمایه در گردش و تثبیت و امنیت سرمایه گذاری، از مزیت‌های سند مالکیت به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.