مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی زوار در ایام اربعین جوابگو نیست.

کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در نشست ستاد اربعین گفت : ما در مجموع ۱۸۰ دستگاه اتوبوس داریم که اگر تردد آن‌ها در مسیر کرمانشاه-تهران را درنظر بگیریم، همه آن‌ها همزمان در استان نیستند.

وی افزود: بنابراین با توجه به این تعداد کم اتوبوس قطعا در جابجایی زوار دچار مشکل می‌شویم و نیاز است تمام دستگاه‌های استان از جمله دانشگاه ها، شهرداری‌ها و ... اتوبوس‌های خود را در اختیار راهداری جهت جابجایی زوار قرار دهند.

کرمی گفت: تامین اتوبوس در سه مسیر از استان‌های دیگر به سمت کرمانشاه، از کرمانشاه به سمت قصرشیرین و از قصرشیرین به پایانه خسروی ضروری است و در تلاش هستیم تا با هماهنگی صورت گرفته با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، رام‌های قطار در مسیر تهران-کرمانشاه را افزایش داده تا اتوبوس‌های ما تنها برای جابجایی زوار در مسیر قصرشیرین به کرمانشاه متمرکز شوند.

وی افزود: اگر پیش بینی‌ها محقق شود و یک میلیون رائر راهی مرز خسروی شوند، به اتوبوس‌های بسیاری نیاز خواهیم داشت و از طرفی نیاز است که ناوگان حمل و نقل عمومی آن طرف مرز هم تقویت شود، چرا که زوار ما در آنطرف مرز دچار مشکل خواهند شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.