جنارو گتوزو، پس از جدایی‌اش از والنسیا در ژانویه گذشته، برای اولین بار مصاحبه کرد و در صحبت‌هایش پیامی را برای مالک باشگاه پیشین خود ارسال کرد.

این مرد ایتالیایی در مصاحبه‌ای با برنامه ال‌چیرینگیتو درباره روز‌های حضورش در والنسیا و شرایط این باشگاه صحبت کرد.
رینو در تابستان گذشته، پس از کسب نتایج ضعیف از تیم والنسیا کنار رفت. تیم او خوب فوتبال بازی می‌کرد، اما در گلزنی ضعف داشت. گتوزو درباره آن دوران گفت: "فکر می‌کنم در آن زمان تصمیم گرفتم که باشگاه را ترک کنم و بروم. کار آسانی نبود. زیرا تیم سبک بازی خودش را داشت، اما در چهار یا پنج بازی بدشانس بودیم. به دنبال گل بودیم، اما به ثمر رساندن آن کار راحتی نبود. "


گتوزو، دوست پیتر لیم مالک باشگاه والنسیا است و برای او پیامی ارسال کرد. از او خواست تا در اسرع وقت درباره فروش احتمالی این باشگاه شفاف سازی کند: "من فکر می‌کنم که پیتر باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد با والنسیا چکار کند. ما درباره تاریخ فوتبال اسپانیا صحبت میکنیم. وقتی من بچه بودم شما رئال مادرید، بارسلونا و والنسیا را داشتید. این یک باشگاه تاریخی است. یک باشگاه بزرگ است و لیاقت آن بیشتر از چیزی است که در حال حاضر دارد. "
همچنین گتوزو درباره روبن بارخا، مربی فعلی والنسیا نیز گفت: "او می‌داند این باشگاه چگونه کار می‌کند و ذهنیت هواداران چیست. او سال‌های زیادی را در آنجا بازی کرده است و والنسیا خانه اوست. او مربی خوبی برای این تیم خواهد بود. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار