ذوالفقاری از اعطای تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان استان خبر داد و گفت: پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید وانت از جمله این تسهیلات است.

محمد حسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد استان سمنان توانمند سازی را رکن مهم خدمت رسانی کمیته امداد استان سمنان دانست و گفت: مهمترین رکن از توانمند سازی مددجویان کمیته امداد اشتغال‌زایی است تا بتوانند به درآمد مکفی دست پیدا و بی نیاز از مستمری شوند.

وی با بیان اینکه در این مسیر اقدامات متعددی در استان سمنان در دستور کار قرار گرفته از جمله آن‌ها می‌توان به تفاهم نامه بین کارخانه خودرو سازی برای تأمین وانت مورد نیاز مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای خرید وانت ویژه مددجویان استان خبر داد و بیان کرد: این اقدام در قالب یک تفاهم نامه و در راستای اشتغال مددجویان صورت می‌گیرد.

ذوالفقاری همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت افزایی نه تنها برای مددجویان بلکه برای پرسنل کمیته امداد نیز خبر داد و ابراز کرد: تاکنون ده دوره به میزبان بیش از یک هزار و ۱۳۰ ساعت برای ۳۰۵ نفر برگزار شده تا بتوانیم شاهد ارتقای خدمت رسانی در شاخص‌های مختلف به مددجویان باشیم که یکی از مهمترین آن‌ها اشتغال است.

وی همچنین درباره توزیع لوازم مورد نیاز دانش آموزان نیازمند نیز، گفت: در آخرین طرح از توزیع اقلام مورد نیاز ویژه دانش آموزان تحت پوشش خدمات کمیته امداد ۴۰ دستگاه تبلت با کمک خیران نیک‌اندیش استان تأمین و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: تأمین مایحتاج مورد نیاز تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش در راستای ورود آن‌ها به دانشگاه‌ها و در نهایت یافتن کار مناسب صورت می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.