رسانه‌های عبری می‌گویند معترضان صهیونیست در حال آماده‌ شدن برای سی‌امین هفته اعتراضات در ۱۵۰ منطقه در سراسر سرزمین‌های اشغالی هستند.

جنبش اعتراضی گسترده علیه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای تظاهرات گسترده امشب است.

به گزارش رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز، تظاهرکنندگان یک راهپیمایی گسترده را از ایستگاه اصلی قطار تل‌آویو به خیابان «کاپلان» برنامه‌ریزی کرده‌اند که از خیابان‌های مرکزی تل‌آویو است. گفته می‌شود تظاهرات از ساعت ۸ شب به وقت محلی آغاز خواهد شد.

رسانه‌های عبری می‌گویند این اعتراضات که در حدود ۱۵۰ منطقه در سراسر اراضی اشغالی برنامه‌ریزی شده است، در سی‌امین شنبه متوالی برگزار می‌شود.

به گزارش جروزالم پست، سازمان دهندگان تظاهرات می‌گویند کابینه عملا دادگاه عالی را تصرف کرده است. معترضان تصویب اصلاحات قضایی را به منزله «نابودی کامل ارتش، جامعه و اقتصاد» رژیم صهیونیستی دانسته و گفتند کابینه در حال تضعیف پایه‌های این رژیم است.

به گزارش معاریو، پیش از تظاهرات اصلی در خیابان «کاپلان» در اعتراض به خشونت پلیس در هفته گذشته، راهپیمایی از ایستگاه پلیس تل‌آویو آغاز خواهد شد. محاصره ترافیکی نیز از ساعت ۵ عصر به وقت محلی آغاز می‌شود که بیشتر آن در تل‌آویو است. پلیس هشدار داده که به دلیل محاصره، ممکن است ترافیک سنگینی در سراسر تل‌آویو به وجود بیاید.

دوشنبه هفته گذشته، در اعتراض به تصویب بند جنجال برانگیز قانون اصلاحات قضایی، هزاران معترض صهیونیست به خیابان‌ها آمدند. اندکی بعد رسانه‌ها گزارش دادند که پلیس به معترضان حمله کرده و با آن‌ها درگیر شده است.  به عقیده مخالفان، نتانیاهو با طرح اصلاحات قضایی به دنبال نفوذ بیشتر کابینه افراطی رژیم در روند انتخاب قضات دیوان عالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار