مهرداد قارداشی گفت: امیدواریم که تیم کاملی را به بازی‌های آسیایی بفرستیم و تنیس روی میز حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد شانس کسب مدال دارد.

مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره شرایط اردوی تیم ملی در مازندران اظهار کرد : اردوی پسران روز دوشنبه هفته گذشته شروع شد و دختران هم اردویشان در تهران است. 

علیقارداشی درباره وضعیت تیم ملی تنیس روی میز در بازی های آسیایی گفت: این بازی ها ۹۹ درصد در بخش پسران شبیه المپیک است و برای بانوان هم صددرصد شبیه المپیک است. مدال تاریخی که نوشاد عالمیان ۵ سال پیش آورد نشان می‌دهد ورزشکاران دارند کار می کنند و این دوره هم در بخش تیمی ،انفرادی و دوبل تنیس روی میز شانس مدال داریم. 


او درباره  اینکه شانس مدال در یکی از بخش ها به خاطر نداشتن سهمیه را از دست می دهیم، اظهار کرد : ان شاالله تیم کامل به مسابقات می رود و هم تیمی هم انفرادی و هم دوبل در این مسابقات شرکت می کنیم و در حد ۶۰، ۷۰ درصد شانس مدال داریم. 

قارداشی درباره اینکه سهمیه تیم تنیس روی میز  در بازی های آسیایی ۳ نفر هست، گفت: ما می توانیم در بخش تیمی هم شرکت کنیم  و در بخش بانوان هم یک نفر سهمیه داریم. 

رئیس تنیس روی میز درباره  اینکه بازی های آسیایی برای دختران محک خوبی است تا کسب تجربه کنند، اظهار کرد : با توجه به اینکه صددرصد قهرمانی در بخش دختران برای شرق آسیا است و شانس مدال خیلی کم است براین اساس تصمیم بر این شد که یک نماینده برود. 

قارداشی درباره اینکه وضعیت سهمیه المپیک به چه صورت است، گفت: به امیدخدا ما شانس خوبی برای کسب سهمیه المپیک داریم و به احتمال زیاد در بخش آقایان همین اکنون  هم سهمیه نوشاد عالمیان قطعی است و  ان شا الله آن سهمیه  دیگر هم در آسیای میانه بگیریم. ما داریم تلاش می کنیم با توجه به آمادگی مطلوبی که ورزشکاران دارند   ان شالله بتوانیم سهمیه تیمی هم بگیریم. 

او درباره اینکه شرایط مالی فدراسیون تنیس روی میز چطور است، گفت: خوب است، خیرین و اسپانسرها کنار ما هستند. ان شا الله خودمان هم منابع دولتی را مدیریت می کنیم و فعلا مشکلی نداریم. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار