مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد درباره سخنرانی اخیر دکتر رائفی‌‌پور توضیح داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در روز‌های اخیر کلیپی از یکی از سخنرانان مطرح کشوری مبنی بر گلایه یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از استاندار یزد از یکی از فرمانداران استان و به تبع آن، «توبیخ فرماندار» توسط استاندار، منتشر و واکنش‌هایی را در پی داشته است. 

صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد جهت صحت سنجی ادعای مطرح شده در کلیپ مذکور گفت: هیچ یک از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی چنین گلایه را مطرح نکرده و استاندار یزد نیز در این رابطه توبیخ و حتی توصیه و دستوری به فرمانداران نداشتند. 
 
 صالحی با تاکید بر عدم صحت ادعای مطروحه در کلیپ یاد شده، اظهارداشت: انتظار می‌رود سخنرانان ارجمند، پیش از طرح مسائلی که امکان تشویش در اذهان عمومی و ایجاد اختلافاتی بین فضای همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی داشته باشد؛ از صحت و سقم مطالب اطمینان حاصل کنند. 
 
او در ادامه از افراد صاحب تربیون خواست تا به منظور عدم ایجاد شبهه در جامعه، پیش از طرح مطالب در سطح عمومی صحت آن را از طریق مجاری موجود، بررسی و راستی آزمایی کنند. 
 
 صالحی با اشاره به عدم ارتباط ادعای وارده در خصوص «گلایه یکی از نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی» با «جابه جایی فرماندار شهرستان تفت» تصریح کرد: جابه جایی فرماندار تفت بنابه درخواست ایشان در خصوص فرارسیدن زمان بازنشستگی ایشان بوده و ایشان از مدت‌ها قبل، این موضوع را پیگیری می‌کردند لذا هیچ ارتباطی با صحبت‌های اخیرمطرح شده ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.