مدیر عامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت:با بهره برداری از ۲ باب مخزن ذخیره آب در مادوان قطعی و افت فشار آب شهر ۲۴ هزار نفری رفع شد.

امید صالحی گفت: با بهره برداری مخزن آب آشامیدنی در شهر ۲۴ هزار نفری مادوان قطعی مکرر آب و افت فشار رفع شد.
 
مدیر عامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین با نصب الکترو پمپ ۱۳۰ کیلو وات مشکل ناپایداری آب روستای پر جمعیت سادات محمودی در شهرستان دنا نیز رفع شده است.
 
صالحی عنوان کرد: البته به علت استفاده زیاد مردم این منطقه در فصل گرما امکان افت فشار آب در برخی موارد وجود دارد که اجتناب ناپذیر است.
 
وی تاکید کرد: استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری باغستان های کوچک از جمله چالش هایی است که منجر به ناپایداری آب آشامیدنی در برخی مناطق شده که از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده چنین مواردی به ماموران شرکت آب و فاضلاب گزارش دهند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح های تقویت زیرساخت های آب آشامیدنی ۱۰۰ روستای استان در ۲ سال گذشته تاکنون به صورت کامل تکمیل و بهره برداری شده است.
 
امید صالحی افزود: مردم این روستاها به علت عوامل مختلفی مانند ناکافی بودن ایستگاه های پمپاژ، دور بودن از منبع ذخیره آب یا فرسودگی شبکه دچار تنش آبی بودند.
 
وی ادامه داد: برای اجرای این زیرساخت ها ۲۴۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع و همچنین ۹۳۵ مترمعکب مخزن ذخیره آب آشامیدنی در مناطق روستایی استان با هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.
 
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۲۶۰ هزار مشترک آب دارد که ۱۹۰ مشترک آب این استان ساکن شهرها و مابقی در روستاها سکونت دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.