فرماندار شهرستان بهار گفت: هم اکنون تراکم دانش‌آموزان در مدارس بالاست که با توسعه فضا‌های آموزشی، تراکم به حداقل می‌رسد.

مجتبی فیض‌اللهی صبح امروز در بازدید از طرح‌های آموزش و پرورش گفت: در اعتبارات امسال شهرستان بهار توجه خاصی به پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان خواهیم داشت.

او با بیان اینکه مدارس فرسوده شهرستان نیاز به نوسازی دارند گفت: هم اکنون تراکم دانش‌آموزان در مدارس شهرستان بالاست که با ساخت مدارس جدید و توسعه فضا‌های آموزشی، تراکم به حداقل می‌رسد.

فرماندار شهرستان بهار از پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبار خبر داد و گفت: از بودجه ملی و استانی و سفر ریاست جمهوری، اعتباراتی تخصیص یافته تا بخش عمده‌ای از پروژه‌های نوسازی را مهرماه افتتاح کنیم.

فیض‌اللهی گفت: در اعتبارات امسال شهرستان بهار توجه خاصی به پروژه‌های آموزش و پرورش شهرستان خواهیم داشت چراکه اعتقاد داریم این سیستم زیربنای اصلی توسعه است.

او نیز با اشاره به کمبود فضا‌های آموزشی در شهرستان گفت: علیرغم همکاری و فعالیت خیران، در شهرستان نیازمند فضای آموزشی هستیم.

فرماندار بهار به پروژه ۱۲ کلاسه شهرک فرهنگیان بهار اشاره کرد و گفت: متاسفانه پس از گذشت سه سال از کلنگ‌زنی این پروژه در مرحله فنداسیون باقی مانده که از محل طرح برکت باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

فیض‌اللهی گفت: در شهرک فرهنگیان در یک فضا و دو شیفت ۸۰۰ دانش‌آموز در کلاس‌های ۳۸ نفره مشغول به تحصیل هستند.

او با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد، گفت: ساختمان اداری آموزش و پرورش شهرستان بهار در سه طبقه از محل خیری آغاز شده و در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل نیازمند ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

فرماندار بهار گفت: آموزشگاه ۱۴ کلاسه علیزاده با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره باقی مانده که برای این پروژه نیز باید اعتبارات ملی – خیری در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.