دستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا گفت: ۱۹۸ مورد ساخت و ساز‌های غیرمجاز طی چهار ماهه امسال در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب شده است.

محمد رضا کرمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا گفت: ۱۹۸ مورد ساخت و ساز‌های غیرمجاز طی چهار ماهه امسال در اراضی کشاورزی این شهرستان تخریب شده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصد داشته است.

کرمی اظهار کرد: باتوجه به برنامه ریزی‌ها صورت گرفته و بر مبنای رصد ضابطین ویژه، اجازه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان داده نخواهد شد و در صورت بروز تخلف بدون تشکیل پرونده قضایی صرفا با گزارش ضابط، ساخت و ساز‌های غیرمجاز قلع و قمع خواهد شد.

وی ادامه داد: به کشاورزان و مالکان اراضی توصیه می‌شود بدون دریافت مجوز اقدام به ساخت وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نکنند و قبل آن مجوز لازم از مراجع مربوطه اخذ نمایند.

بازداشت هتاک به آمرین معروف در بویین زهرا

کرمی همچنین اظهار کرد: فردی که در روز‌های گذشته اقدام به هتاکی و حرمت‌شکنی آمرین معروف کرده بود با دستور قضایی در شهر بوئین زهرا بازداشت شد.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت آمرین به معروف براساس قانون می‌باشد و هر گونه مزاحمت و ممانعت از انجام وظیفه قانونی آمرین به معروف، جرم بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.