آیت الله سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم گفت:قرآن سوزان و حامیان صهیونیست آنها بدانند که دست انتقام الهی به زودی گریبان آنها را خواهد گرفت.

آیت الله سید محمد سعیدی در نماز جمعه عاشورایی شهر مقدس قم که این هفته در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) با حضور عزاداران حسینی برگزار شد،  با اشاره به قرآن سوزی های اخیر گفت: قرآن سوزان و حامیان صهیونیست آنها بدانند که دست انتقام الهی به زودی گریبان آنها را خواهد گرفت و سزای سوزاندن کلام الله مجید را خیلی زود دریافت خواهند کرد و تازیانه عذاب پروردگار از هم اکنون آنها را تا جهنم همراهی خواهد کرد.

امام جمعه قم، امر به معروف و نهی از منکر را یکی از اهداف والای نهضت حسینی در روز عاشورا عنوان کرد و افزود: امام حسین (علیه السلام) امر به تقوا کردند؛ چرا که همه ظلم‌ها به خاطر دلبستگی به دنیاست.

آیت الله سعیدی با اشاره به هجمه همه جانبه دشمنان به فریضه حجاب گفت: دشمنان برای تخریب این فریضه، بیشترین هزینه‌ها را متحمل شده اند و ما نیز برای ناکام گذاشتن آن‌ها باید بیش از گذشته در زمینه حجاب فعالیت کنیم.

خطیب جمعه قم تصریح کرد: مفاسد اجتماعی غیرت را در جامعه از بین می‌برد و موجب سست شدن بنیان خانواده‌ها می‌شود؛ بنابراین دولت موظف است هم با مفسدان اقتصادی و هم با مفسدان اجتماعی قاطعانه برخورد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار