کودکان و نوجوانان در پایگاه فرهنگ حسینی، در پارک انتظار شمال شیراز درس عاشورا می‌آموزند.

مسئول فرهنگی تبلیغی زبر الحدید شمال شیراز گفت: طی برنامه تبلیغی در پارک انتظار شهرک بزین شمال شیراز شبانه یک‌هزار نفر مخاطب در راستای برنامه‌های مختلف تبلیغی و دینی مخاطب داریم.

حجت الاسلام محمد هادی حیاتی با بیان اینکه از دوسال تا کنون برنامه ایستگاه فرهنگی در پارک انتظار شهرک بزین شمال شیراز در راستای تبلیغ معارف دین دایر کردیم، گفت: در این ایستگاه فرهنگی که در این ایام دهه محرم فعالیت چشمگیرتری داریم علاوه بر هیات عزاداری تا پاسی از شب در قالب غرفه‌های مختلف چند رسانه‌ای، بیان احکام و معرفی کتاب و مشاوره فعالیت داریم. 

او گفت: در غرفه کودک شبانه حدود ۱۰۰ نفر کودک در موضوعات نقاشی، بازی، سرود‌های دسته جمعی، نمایش، عاشورا مسائل دینی را به کودک منتقل می‌کنیم. 

این فعال فرهنگی تصریح کرد: این ایستگاه فرهنگی شبانه در حدود ۱۰۰۰ نفر مخاطب دارد و در بحث مشاوره به کودک و ومشاوره خانم‌ها فعالیت دارد. 

حجت الاسلام حیاتی گفت: غرفه حجاب و عفاف با هدف فرهنگ سازی و معرفی کتاب با ۲۰۰ عنوان کتاب و حدود ۶۰ کتاب آن مختص کودک به معرفی کتاب در حوزه دین می‌پردازد.

مسئول تبلیغی زبر الحدید گفت: ایستگاه فرهنگی با همکاری سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز و امام جمعه و شهرداری در راستای تبلیغ معارف دین با استقبال خوب مردم در قالب یک کار میدانی است.

این فعال فرهنگی روحانی گفت: محوریت این کار فرهنگی با حضور ۲۵ روحانی با هدف ارتباط صمیمی روحانیت با مردم و نسل جوان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار