صحرایی: شهدای هسته‌ای با شهادتشان تبدیل به مکتب و آرمان شدند

وزیر آموزش و پرورش گفت : شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی باشهادتشان تبدیل به مکتب و آرمان شدند.

رضامراد صحرایی در صفحه شخصی خود در ویراستی از دیدار با خانواده شهید رضائی نژاد از شهدای هسته‌ای گفت: شهید رضائی نژاد و شهدای هسته‌ای ما همچون سردار شهید سلیمانی با شهادتشان تبدیل به مکتب و آرمان شدند؛ مکتبی که ستون آن مقاومت و آرمانش ساختن ایران قوی است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در دیدار با دختر این شهید درباره‌ مسائل دانش آموزی به گفت‌وگو نشستم، تحول خواهی علم و نگاه بلند این نسل، نوید بخش آینده امیدآفرین برای ایران اسلامی است.

وی گفت: یکی از مسائل مطرح شده استفاده از دبیر تخصصی در دروسی است که تربیت چند ساحتی مد نظر سندتحول بنیادین را تکمیل می‌کند؛ مانند درس تفکر و سواد رسانه‌ای و... که این مسئله باید در چشم انداز‌های دانشگاه فرهنگیان و مرکز توانمند سازی نیروی انسانی جدی‌تر دنبال شود.

صحرایی افزود: در این دیدار همسر شهید رضائی نژاد نیز پیشنهاد‌های ارزشمندی را در خصوص برگزاری اردو‌های دانش آموزی با محوریت هویت ملی دادند که همکارانم در معاونت پرورشی و فرهنگی این طرح را پیگیری خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار