استاندار فارس گفت: در راه دفاع از قرآن کریم، از بذل جان، هراسی نخواهیم داشت.

محمدهادی ایمانیه در هتک حرمت قرآن کریم پیامی بدین شرح صادر کرد:

ذات مقدس باریتعالی، انسان را مکلف و مختار آفریده تا در احوالات زندگی، خویشتن را در عمل به وظایف الهی بیازماید. هر اندازه تکالیف دشوارتر و طی مسیر رضایت الهی سخت‌تر باشد، فداکاری‌های بزرگ‌تر می‌طلبد.

انگیزه‌های مقدس و بزرگ، ضامن دوام و بقای نهضت است، و اینگونه است که قیام درخشان امام حسین بن علی علیه السلام در طول زمان، تلألو بیشتری می‌یابد و هرسال محرم، چراغ هدایت امام، درخشان‌تر از سال‌های قبل، وجدان‌های بیدار و اندیشه‌های حق طلب را به کشتی نجات فرا می‌خواند تا به ساحل امن حیات طیبه رهنمون شود.
 
واقعه عاشورا به ما آموخت که ترس از مرگ و عافیت طلبی و زندگی ذلت مندانه را به مسلخِ عمل به تکلیف و کسب رضایت حضرت حق ببریم و عزت طلبی را در دنیای دو روزه منحصر ندانیم. هرچند، نه فقط این ۱۳۸۴ سال، که هرچه از عمر تاریخ می‌رود، بر عناد و نفاق جماعت اسفل سافلین افزوده می‌شود.

اینجانب در روز‌هایی که محرم قرآن با محرم اهل بیت علیهم السلام در هم آمیخته، و هتک حرمت کتاب هدایت بشر، دل‌های آزادگان عالم را دیگربار به درد آورده، ضمن عرض تسلیت و تعزیت به قلب داغدار بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام عظمای ولایت و عموم شیعیان و آزادگان عالم یادآوری می‌کنم که:

۱_ مکتب ما، مکتب "إِنّی لاَ اَرَی المَوْتَ إِلاّ سَعادةً وَ لاَ الحَیَاةَ مَعَ الظَّالِمِینَ إِلاّ بَرَماً" است و ما در راه دفاع از قرآن کریم، از بذل جان هراسی نخواهیم داشت.

۲_از مردم عزادار استان فارس، هیئات مذهبی، خطیبان و مداحان دستگاه عظیم حسینی میخواهم که با زمان شناسی و بصیرت، خط سرخ آل محمد و ولایت را تبیین کنند و با احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر، مدافع خون سیدالشهداء باشند.

۳_به خودم و شما با این سخن حکیمانه‌ی اباعبدالله الحسین علیه السلام، عمل به تکلیف و تلاش مضاعف در بر افراشتن پرچم حق و نصرت دین الهی در فرصت اندک زندگانی دنیا را یادآور می‌شوم که: عباد اللهِ لاتشتغلوا بالدُّنیا، فإنّ القبر بیتُ العمل، فاعملوا ولاتغفلوا‌ای بندگان خدا خود را مشغول و سرگرم دنیا نکنید که همانا قبر خانه‌ای است که عمل صالح می‌خواهد، پس عمل و فعالیتی کنید که در قبر مفید و نجات بخش باشد و از آن غافل نشوید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار