تمرکز فرماندار زرند بر حوزه های راه و آب این شهرستان

فرماندار زرند گفت: بیشترین اعتبارات این شهرستان در سال ۱۴۰۲ برای حوزه‌های «راه و آب» در نظر گرفته شده است.

در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان زرند که به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه استان کرمان برگزار شد از لیست اعتباراتی که برای شهرستان زرند در سال ۱۴۰۲ تهیه شده بود رونمایی شد.

حسینی نژاد  در این نشست گفت: حوزه " راه "در سالیان قبل توفیق چندانی نداشته و در بخش " آب " هم با چالش جدی روبرو هستیم، لذا نظر به مطالبات عمومی مردم برای توجه بیشتر به این دو بخش، سعی کردیم بیشترین اعتبارات را در این دو بخش در نظر بگیریم.

او افزود: ضمن آنکه به مسائل دیگری از جمله حوزه فرهنگ، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کشاورزی، گردشگری و میراث فرهنگی و ... نیز توجه داشتیم، منتهی معتقدیم اگر این دو حوزه یعنی " آب و راه " بهبود یابد سایر بخش‌ها هم پویاتر خواهند شد و چنانچه این دو بخش مهم دچار مشکل باشد، نمی‌توان به رشد و رونق اقتصادی فرهنگی و اجتماعی مناطق امیدوار بود.

نماینده عالی دولت در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه راه و جاده‌ها هم تصریح کرد: هر از گاهی ما با اخبار بسیار ناراحت کننده‌ای روبرو می‌شویم که طی یک حادثه یا تصادف یک یا چند شهروند جان خود را از دست دادند یا دچار مصدومیت حتی معلولیت شدند.

فرماندار زرند خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: سعی کنید بیشترین پیگیری را برای تخصیص اعتبارات صورت دهید و نگذارید اعتبارات زرند به دلایل مختلف از شهرستان حذف شود.

او افزود: در بحث نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌ها نیز با جدیت و دقت عمل کنید تا خدای ناکرده خطایی در پروژه‌ها رخ ندهد و پول بیت المال غیرمسئولانه خرج نشود.

حسینی نژاد از توجه مدیریت و برنامه‌ریزی استان و استانداری کرمان که با نگاهی ویژه به شهرستان زرند توجه دارند قدردانی کرد و گفت: به فضل خداوند سال ۱۴۰۲ با پشتکار و همت تمام مدیران شاهد اتفاقاتی خوشحال کننده در شهرستان باشیم و موجی از رضایتمندی را در بین اهالی ولایی و انقلابی شهرستان شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار