رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه محدودیت های ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در شهر کرمانشاه را اعلام کرد.

محمد حیدری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با توجه به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی پلیس راهور تمهیدات ترافیکی و محدودیت‌هایی جهت سهولت در تردد در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا پلیس راهور تدابیر و تمهیدات ویژه را برای برگزاری مراسم عزاداری در این ایام و شب‌های تاسوعا و عاشورای حسینی با همکاری سایر دستگاه‌های متولی در نظر گرفته تا با آمادگی کامل و با تجهیزات در اختیار، روان سازی ترافیکی را برای تردد عزاداران به هیئات مذهبی را در دستور کار قرار دهد.

حیدری خاطرنشان کرد: از مسئولان هیات‌های مذهبی و عموم شهروندان انتظار داریم در جهت ایمنی تردد عابران و توجه بیشتر رانندگان به تردد عابران پیاده در مسیر‌ها و راه‌ها به خصوص در شب ها، قوانین راهنمائی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور یادآور شد: به رانندگان توصیه می‌شود از تداخل خودرو‌ها به داخل جمعیت هیات‌های عزاداری خودداری کنند و در روز تاسوعا و عاشورا از وسایل نقلیه شخصی تا حد امکان استفاده نکنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیات‌ها باز نگه دارند و در زمان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند.

وی پیرامون ممنوعیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به شرایط و موقعیت ترافیکی هر محل بصورت مقطعی توسط عوامل پلیس راهور مستقر در محل اجرا می‌گردد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.