نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اتفاق‌هایی که در جریان عاشورا و صحرای کربلا رخ داد در ابعاد مختلف زندگی فردی، اجتماعی، خانوادگی، عاطفی، اقتصادی و روابط اجتماعی می‌تواند الگو و اسوه همه بشریت قرار بگیرد.

آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر کسی که با فرهنگ عاشورا، سیره و منش یاران امام حسین (ع) آشنا شود قطعا زندگی او در مسیر رضایت الهی خواهد بود.

او درس آزادگی و عزت را از مهمترین پیام‌های قیام عاشور دانست و گفت: انقلاب اسلامی از قیام امام حسین (ع) الهام گرفته است و مردم ایران اسلامی با علم به اینکه برای عزت باید هزینه پرداخت کرد به راه و رسم امام حسین (ع) در مقابله با ظلم قیام کردند.

آیت اللع کعبی می گوید: در نهضت عاشورا برخی مفاهیم جایگاه عظیمی دارد، نخستین مساله‌ای که در نهضت عاشورا قابل توجه است، مساله نماز است، نمازی که به قول حضرت امام (ره) کارخانه انسان سازی و پالایش کننده روح و روان در طول شبانه روز است انسان را از انحراف در مسیر باز می‌دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی گفت: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان از هر جنگی خطرناک‌تر است و باید هوشیار و مراقب باشیم و توسل به اهل بیت (ع) و اطاعت از، ولی فقیه در این دنیای پر فریب و آشوب می‌تواند انسان را از خطرات حفظ کند.

به گفته این مقام مسئول مردم به خصوص نوجوانان و جوانان باید مواظب باشند تا فریب دروغ‌های بی‌پایه و اساس دشمنان که از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود را نخورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.