آقای بنی سعید گفت: آبادان در طول سه ماهه نخست امسال بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی را تامین کرد.

محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سه ماهه اول سال جاری بيش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت هوایی از مبدا مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان در شهرهای آبادان و ماهشهر به ناوگان حمل و نقل هوایی توزیع شده است.

این مسئول گفت : مراکز سوختگیری هر کدام با داشتن واحدهای سوخت رسان با ظرفیت ۴۵ و ۲۰ هزار لیتری و مخازنی با ظرفیت ذخیره سازی مناسب وظیفه سوخت رسانی به ناوگان هواپیمایی کشور در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان و فرودگاه ماهشهر را بر عهده دارند.

به گفته او این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۷/۲درصد افزایش داشته است.

بنی سعید با اشاره به اینکه سوخت هوایی بالگردهای هلال احمر ،هوانیروز سپاه، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی در کنار سوخت مورد نیاز هواپیماهای مسافربری در مرکز سوختگیری هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی آیت الله جمى آبادان تامین و ذخیره سازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در ادامه گفت: به طور معمول تعداد پروازهای فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان اعم از هواپیما و بالگرد حدود ۶ پرواز داخلی و از مبدا فرودگاه ماهشهر ۳ پرواز در روز است که در سه ماه اول سال جاری تعداد  ۷۹۳ پرواز صورت گرفته است.

او همچنین گفت: پروازها از فرودگاه بین‌المللی شهر آبادان و ماهشهر در اولین ماه سال جاری به مقاصد مشهد ،تهران، شیراز، اصفهان و کیش انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.