معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: در حال حاضر روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ تنظیم بازاری توسط جهاد کشاورزی به کرج تخصیص می‌یابد در حالی که نیاز روزانه مردم ۲۵ تن است.

شبیر اربابی با اشاره به نوسان قیمت مرغ و گوشت طی روزهای اخیر اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر قیمت مرغ در واحدهای عرضه سطح شهر به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده که همین مساله توان خرید مردم را به شدت کاهش داده است.

وی با اشاره به تلاش برای توزیع مرغ تنظیم بازاری در بازارروزهای سطح شهر تاکید کرد: هم اکنون مرغ با قیمت کیلویی ۷۸ هزار تومان در بازار روزهای کرج عرضه می‌شود ولی به دلیل اینکه میزان توزیع با نیاز مردم همخوانی ندارد در برخی بازارها شاهد صفوف طولانی هستیم.

وی ابراز کرد: در حال حاضر روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ تن مرغ تنظیم بازاری توسط جهاد کشاورزی به کرج تخصیص می‌یابد در حالی که نیاز روزانه مردم ۲۵ تن است.

اربابی افزود: با توجه به افزایش تقاضا به ویژه در ایام محرم نیاز است که سهمیه مرغ تنظیم بازاری کرج افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود عرضه مرغ در بازارروزها با قیمت کمتری از واحدهای سطح شهر صورت بگیرد، گفت: اگر بنا باشد مرغ با نرخ تعادلی عرضه شود باید هر کیلویی حداقل ۸۸ هزار تومان باشد ولی در آن شرایط توان خرید مردم بیش از این پایین می‌آید.

معاون اجرایی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: متاسفانه وضعیت گوشت هم به همین شکل است و گوشت گوساله در واحدهای عرضه سطح شهر به بیش از ۶۰۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی بیش از ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

این مسئول گفت: قیمت هر کیلو گوشت گوساله در بازار روزها ۴۴۵ و هر کیلو گوشت گوسفند هم ۴۱۰ تومان است که نسبت به هفته‌های گذشته افزایش محسوسی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.