رویداد کارآفرینی مساله محور با عنوان خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی اوایل مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

محور‌های این رویداد شامل طراحی مفهومی ناوگان بدون سرنشین، رانش خودران، ارتباطات و انتقال داده، معماری ناوگان پشتیبانی از ناوگان خودمختار، موقعیت یابی استقرار، سیستم‌های چند خودرویی، رباتیک منبع باز، تولید و تکثیر دقیق و سریع، میدان‌های تست و آزمون محصولات و ارزیابی مناطق برای استقرار ناوگان بدون سرنشین است.

با توجه به بلوغ فناوری‌ها، شکل‌دهی انقلاب چهارم صنعتی با شتاب بسیاری در جهان رو به صعود است، همچنین رشد و تجاری‌سازی فناوری‌های هوشمندسازی و خودمختاری به گونه‌ای است که محصولات این حوزه در بخش‌هایی از جهان در قالب خدمات عمومی و حمل‌ونقل قابل مشاهده است.

مرکز نوآوری دریایی نداجا و کارخانجات نوآوری صنایع دریایی ایران با همکاری شتابدهنده ایده‌بان در نظر دارند تا در سال مهار تورم، رشد تولید" با هدف تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات فناورانه در جهت حل نیاز‌های واقعی صنایع دریایی کشور، رویداد خودمختاری ناوگان بدون سرنشین دریایی را برگزار کنند.

براساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، آخرین مهلت ارسال طرح‌ها و ایده‌ها، دهم شهریور امسال اعلام شده است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند به نشانی https://idehban.ir/mufae/ مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.