مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : میزان خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه به ۵۸ هزار تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

صفایی مدیرعامل تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : سه هزار و ۸۶۰ تن کلزا از کشاورزان خریداری شده که این میزان نسبت به سال قبل از رشد ۱۰ درصدی حکایت دارد.

صفایی تصریح کرد: درصد بالایی از مطالبات کلزا کاران در استان کرمانشاه پرداخت شده، اما به گفته مسئولان اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تنها ۳۰ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است.

وی افزود: برداشت گندم در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه به اتمام رسیده و اکنون تنها در نقاط معتدل استان برداشت انجام می‌شود.

صفایی اذعان کرد: استان کرمانشاه در تشکیل اتاق اصناف کشاورزی جز استان‌های پیشرو است و تاکنون دو سوم اتاق‌ها تشکیل شده که تا یکی دو ماه آینده به‌عنوان نخستین استان کشور صد درصد آن راه‌اندازی خواهد شد.

وی از راه‌اندازی و افتتاح روستا بازار‌های کرمانشاه و روانسر خبر داد و افزود: در حال حاضر علاوه بر شهرستان کنگاور، شهرستان دالاهو به دلیل جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر فاقد شرایط راه‌اندازی روستا بازار است و گیلانغرب هم با مشکل زمین مواجه است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
خدا ازتون نگذره....اولا که کلی از وزنش زدید الآنم بعد از یکماه پول رو نمیدید؟؟؟؟ما هزارتا بدبختی داریم.باید چ خاکی تو سرمون بریزیم؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۰۸:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۰۸:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۰۸:۵۱ ۰۶ مرداد ۱۴۰۲
کی پرداخت شده؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
از این همه دروغ خسته نشدین بعد از یک ماه تحویل گندم دریغ ازیک ریال من کشاورز باید جواب طلبکارها رو چطور بدم کمباینی بولش رو میخوا ابیار بولش رومیخواد تراکتور سمباش بولش رو میخواد گندم هم که اجازه نمیدین آزاد بفروشیم چه خاکی تو سرمون بریزیم