مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز گفت: آبرسانی با تانکر برای اهالی برخی مناطق شهر طرقبه در پی ترکیدگی لوله اصلی، افت فشار در شبکه و قطع آب شرب از دیروز دوشنبه در حال انجام است.

محسن عبداللهی افزود: دیروز لوله اصلی انتقال آب شهر طرقبه در عمق چهار متری ترکید و در نهایت بامداد امروز سه شنبه با تلاش عوامل آبفا این خط لوله تعمیر شد.

وی گفت: با توجه به کاهش فشار آب و تخلیه کامل مخازن آب شرب طرقبه، فشار آب در مناطق عنبران، فرهنگیان چهار، ناحیه چهار و دهکده باران به شدت افت کرد لذا با استفاده از یک دستگاه تانکر از منابع طبیعی و یک دستگاه تانکر مدیریت بحران آبفای استان و یک تانکر آبفا طرقبه شاندیز آبرسانی تانکری به این مناطق آغاز شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طرقبه شاندیز بیان داشت: البته مخازن آب شهر تا این ساعت پر شده، اما با توجه به افت فشار آب در طرقبه به واسطه افزایش مصرف، علاوه بر آبرسانی روستا‌ها با تانکر؛ از این پس آبرسانی در شهر طرقبه و مناطق مورد نیاز با تانکر تداوم خواهد داشت.

عبداللهی به مشکل تامین منابع آبی در بخش شاندیز نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود مشکل کمبود منابع در شاندیز، هم اکنون تامین آب در منطقه ابرده به صورت زمان بندی اعمال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.