فرماندار تربت حیدریه از جذب هزار و ۶۰۳تن قیر تهاتری برای سطح روستا‌های این شهرستان خبر داد.

علی اکبر کی پور، ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با همت بنیاد مسکن هزار و ۶۳ تن قیر رایگان تهاتری به شهرستان تخصیص یافته است که با پیگیری‌های انجام شده ۵۴۰ تن قیر مازاد نیز جذب گردیده است که مجموعا سهمیه شهرستان به ۱۶۰۳ تن افزایش یافته است که از این محل تاکنون ۳۵ روستای سطح شهرستان با تنظیم قرارداد با دهیاری‌ها در حال زیر سازی و آسفالت می‌باشند.


وی گفت: با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان، ۶۱ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی برای اجرا برنامه ریزی شده است که از این مقدار ۲۹ کیلومتر در سال گذشته انجام شده است و ۳۲ کیلومتر در سال جاری در دست اقدام است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار تربت حیدریه گفت: امید آفرینی از شاخصه‌های اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات است.

در ادامه جلسه شورای اداری، سید حسن موسوی، معاون سیاسی امنیتی فرماندار تربت حیدریه با تاکید بر این که مدیران دستگاه‌ها خدمات و دستاورد‌ها را برای مردم بیان کنند، گفت: امروز اصلی‌ترین شاخصه مشارکت حداکثری در انتخابات امیدآفرینی با بیان همین دستاورد‌ها و عملکرد‌ها است.

وی گفت: دشمنان خارجی و داخلی تمام تلاش خود را به کار خواهند بست این انتخابات به سلامت و درستی برگزار نشود و لذا همه مسئولان در حوزه کاری و شخصی در اجرای انتخابات سالم وظیفه دارند.

موسوی تصریح کرد:مدیران فعالیت‌ها و دستاورد‌های دستگاه و نهاد خود را برای مردم تبیین کنند، چرا که تحول در کشور ایجاد شده و در نقطه نقطه این کشور پروژه‌هایی که سالیان سال متوقف بوده در حال راه اندازی و بهره برداری است.

وی گفت: ما یادمان نرفته که اعلام کردند خزانه خالی است و مدیر باید وارد کنیم و خیلی از سخنان ناامید کننده دیگر، اما امروز، کشور در حال پیشرفت و خیلی از اتفاقاتی که در زیرساخت‌ها افتاده برای مردم اثر بخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.