وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان و وزیر اطلاع رسانی لبنان بر گسترش همکاری های فرهنگی و رسانه ای بین دو کشور تأکید کردند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر به بیروت با ولید داعوق وزیر اطلاع‌رسانی لبنان دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، درباره وضعیت همکاری های رسانه‌ای بین دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

وزیر ارشاد با بیان بخشی از تجربیات و پیشرفت‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حوزه رادیو، تلویزیون و مطبوعات، نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح و انتقال حقایق به افکار عمومی را حائز اهمیت فراوان دانست.

حسینی با استقبال از افزایش همکاری‌های رسانه‌ای و تبادل دیدارهای خبرنگاران دو کشور، آمادگی کشورمان برای در اختیار گذاشتن برخی فیلم ها و سریال های ایرانی برای پخش در تلویزیون لبنان را اعلام کرد.

وی افزود: در صورت گسترش و توسعه تعاون بین کشورهای منطقه در زمینه فرهنگی و سینمایی، سلامت و توانمندی بالاتری در برابر هجوم فرهنگ غربی تأمین خواهد شد.

همچنین وزیر اطلاع‌رسانی لبنان ملاقات‌های وزیر ارشاد کشورمان با رؤسای جمهور، مجلس و دولت لبنان و همچنین بازدیدهای به عمل آمده در این سفر را نشانه عمق و اهمیت روابط بین دو کشور به ویژه در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه توصیف کرد.

ولید داعوق از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در لبنان در همه زمینه‌ها قدردانی کرد و خواستار توسعه هر چه بیشتر ارتباط و همکاری بین رادیو و تلویزیون و خبرگزاری‌های دو کشور شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وزیر اطلاع‌رسانی لبنان برای دیدار از کشورمان به منظور تبیین برنامه‌های عملی در راستای افزایش تعامل و همکاری بین دو وزارتخانه دعوت به عمل آورد.

/ع2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار