فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به زائران اربعین خبر داد .

بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : با توجه به همجواری این شهرستان با قصرشیرین و مرز خسروی، ۱۳ موکب خدمات رسانی به زائران اربعین در این شهرستان جانمایی شده است.

صدرالله بابلی افزود: امسال طبق پیش بینی‌های انجام شده قرار است بیش از یک میلیون نفر زائر با توجه به شبانه روزی شدن تردد زائران از مرز خسروی عازم عراق شوند که در این رابطه با توجه به در مسیر تردد بودن سرپل ذهاب به قصرشیرین و مرز خسروی این مواکب در بخش‌های اسکان، تغذیه و ارائه امکانات رفاهی و بهداشتی به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: علاوه بر خدمات رفاهی و بهداشتی و اسکان و تغذیه در این موکب‌ها برنامه‌های اقامه نماز جماعت، جلسات پرسش و پاسخ، حضور روحانیون در مواکب و راهنمایی زوار در کنار سایر خدمات برای زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ارائه می‌شود.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: پارسال در سرپل ذهاب ۹ موکب پذیرایی از زائران در ایام اربعین فعالیت می‌کرد که امسال تعداد مواکب با توجه به افزایش شمار زائران به ۱۳ موکب خواهد رسید که در ۱۳ نقطه شهرستان در مسیر رفت و برگشت زائران خدمات رسانی می‌کند.

بابلی عنوان کرد: همه مقدمه‌های کار برای پذیرایی زائرین فراهم شده و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم براساس وظایفی که منظور شده، در اسرع وقت نسبت به انجام مقدمات کار و زیرساخت‌های لازم اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: مردم شهرستان سرپل ذهاب پارسال در ایام اربعین برای پذیرایی از زوار سنگ تمام گذاشتند و به طور یقین امسال هم شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم بود.

بابلی از آمادگی کامل برای پذیرایی زائران در ۲۵ مدرسه و ۱۰ مسجد در سطح شهر سرپل ذهاب خبر داد و از زائرین سراسر کشور خواست استان کرمانشاه و مرز خسروی و عبور از شهر سرپل ذهاب را با توجه به آب و هوای مناسب و مسافت کوتاه‌تر تا کربلای معلا و نجف اشرف و مسیر پیاده روی اربعین نسبت به مرز‌های دیگر کشورمان برای رسیدن به عتبات عالیات انتخاب کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.