رییس دادگستری خمین از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت‌ها و فضای انتخاباتی خمین با تشکیل این ستاد به شکل مستمر رصد می‌شود.

علی شاکرمی رییس دادگستری خمین گفت: وظیفه این ستاد، پایش، رصد و اقدام درباره هرگونه فعالیت غیرقانونی انتخاباتی توسط افراد، گروه‌ها و جریانات سیاسی، قبل، حین و بعد از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی، هدف اصلی از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خمین را کمک به برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و در امنیت کامل بیان کرد و ادامه داد: به منظور مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح، لازم است تمام نهادها و دستگاه‌ها، مسئولان امر انتخابات و صدا و سیما در زمینه انتخاباتی سالم، پرشور و همراه با مشارکت عمومی را فراهم کنند.

رییس دادگستری خمین، بر نظارت بیشتر فضای مجازی نیز توصیه کرد و گفت: معاندین و دشمنان نظام در انتخابات پیش‌رو سعی در گسترش نیات خصمانه مورد نظر خود را دارند که باید تلاش شود تا با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، هوشیاری، هم‌افزایی و مشارکت هرچه بیشتر مردم، بازخوردهای منفی، خنثی شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۲ اسفند سال جاری برگزار می‌شود و شهرستان خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.