نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: پلیس افتخار انقلاب اسلامی است و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است.

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی  در جمع کارکنان انتظامی لرستان با اشاره اینکه پلیس افتخار انقلاب اسلامی است و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی پرچم انقلاب را بالا نگه داشته است، اظهار داشت: پلیس به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پایبند بوده و آن را به گوش و جان تبعیت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام محرم به این پرسش اساسی که چه باعث شده است که این امام همام و فرزند دختر رسول گرامی اسلام (ص) این‌گونه به شهادت برسد، افزود: در درون جامعه چه پیش‌آمده است که این‌گونه امام و پیشوای خود را به شهادت می‌رسانند و این برای ما درس و عبرت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه‌اش برای ما درس و عبرت است و ما می‌بایست از این شکست‌ها و پیروزی‌ها درس بگیریم تا دچار گرفتاری و شکست نشویم و به خود و دیگران صدمه وارد نکنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که مردم همیشه به دو گروه تقسیم می‌شوند، یکی خواص و یکی عوام، اظهار داشت: خواص مردمی هستند که همه حرکات آنها از روی آگاهی و شناخت است، اما عوام گروهی ساده و از روی تهدید و ترس و از روی ناآگاهی و نه از روی اندیشه، حرکت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: خواص نیز دو گروه هستند، خواص حق و خواص باطل، خواص حق افرادی هستند که جان و مالشان برایشان مهم نیست و آن را در راه حق فدا می‌کنند و عوام باطل دنیاطلب و مادیات پرست هستند و به دنبال طلب حقوق نا مشروح هستند و از حق و حقیقت به نفع خود استفاده می‌کنند و منکر را معروف و معروف را منکر جلوه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، عنوان کرد: اگر اکثریت از حق پیروی کنند امام حسین (ع) پیروز می‌شد، وگرنه امام به قتلگاه می‌رود و در ظاهر قضیه به نفع یزید و یزیدیان تمام می‌شود.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در برهه‌ای از انقلاب اسلامی که امام راحل (ره) مردم را از کید و دسیسه دشمنان آگاه می‌کند، بیان داشت: ما می‌بایست آگاه و با بصیرت باشیم و از عبرت‌های تاریخ الگو و درس بگیریم.

وی با اشاره به اینکه خون شهدا و مقاومت رزمندگان و ایثارگران و مخلصان جمهوری اسلامی مانع از تحقق و گسترش ظلم و جور در جهان شده است، گفت: همه دستگاه‌های امنیتی ما از جمله پلیس، سپاه و بسیج و ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه جان‌برکف و ایثارگرانه در مقابل دشمنان و استکبار جهانی چه خارجی و چه داخلی ایستاده و تا پای جان از امنیت و آرامش مردم دفاع کرده‌اند و بارهاوبارها در این امتحان سربلند بیرون‌آمده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.