پلیس گیلان از تردد ۵۵ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در معابر برون شهری این استان جلوگیری کرد.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از تردد ۵۵ گروه گردشگری و ورزشی بدون مجوز در معابر برون شهری استان خبر داد. 

او با اشاره به اینکه در سطح جاده‌های استان شاهد تنوع کاربران ترافیکی هستیم، گفت: خودرو‌های سبک، سنگین و دارای مسافر، موتورسواران و دوچرخه‌سواران به صورت مداوم در معابر برون شهری حرکت می‌کنند که باید مسئولان گروه‌های گردشگری و ورزشی، حساسیت ویژه‌ای بر ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر استان داشته باشند.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: در راستای ساماندهی و برخورد با گرو‌ه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز و همچنین با توجه به اینکه عده‌ای از افراد که با انجام حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در سطح معابر برون شهری اقدام می‌کنند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان اجرا شد.

به گفته سرهنگ صفاری، با به کارگیری ۹ تیم پلیس راه از تردد ۴۰ گروه گردشگری بدون مجوز در قالب ۹ دستگاه اتو‌بوس و ۱۴ دستگاه مینی‌بوس شامل ۲۸۵ نفر و همچنین ۲۹ دستگاه خودرو آفرودی به تعداد ۱۱۶ نفر و ۱۲ تور دوچرخه‌سواری جلوگیری شد.

او با اشاره به نارضایتی مردم از اقدامات هنجارشکنانه گروه‌های گردشگری و ورزشی بدون مجوز گفت: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.