قائم مقام شهردار شیراز بر پیشبرد پروژه‌های منطقه ۷ شهرداری شیراز نظیر پروژه کلان بزرگراه سردار شهید استوار و پروژه‌های محرومیت‌زدایی تأکید کرد.

آرش فرج‌زاده در آیین تکریم و معارفه شهردار و سرپرست شهرداری منطقه ۷ اظهار کرد: این منطقه از مناطقی بوده که همیشه مورد توجه مدیریت شهری است و انتظار می‌رود در خدمت‌رسانی به شهروندان گام‌های بلندتری برداشته شود.

او بر پیشبرد پروژه‌های منطقه ۷ شهرداری شیراز نظیر پروژه کلان بزرگراه سردار شهید استوار و پروژه‌های محرومیت‌زدایی تأکید کرد.

تقویت بستر‌های مالی برای پیشبرد امور منطقه، رسیدگی به فضای سبز و جلوگیری از خشک شدن آن، ساماندهی بزرگراه خلیج فارس از پل فسا به عنوان ورودی شرقی از مواردی بود که قائم‌مقام شهرداری شیراز به آن اشاره و بر انجام بهینه تأکید کرد.

امیر عوض‌پور، مدیرکل حراست شهرداری شیراز نیز در این آیین از اقدامات ارزنده و تلاشی که برای اجرای پروژه‌های متناسب با این منطقه و خدمات‌رسانی به شهروندان تقدیر کرد.

محمد جعفری، سرپرست شهرداری منطقه ۷ نیز از تلاش‌های قاسم اکبری که اقدامات متعددی در حوزه‌های عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری و فرهنگی در دوره تصدی خود در شهرداری این منطقه انجام دادند، تقدیر و ابراز امیدواری کرد: گام‌های ارزنده‌ای در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و پیشبرد پروژه‌ها این منطقه بردارد.

یادآور می‌شود، در این آیین از زحمات قاسم اکبری شهردار پیشین منطقه ۷ تقدیر و محمد جعفری به عنوان سرپرست شهرداری این منطقه معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
اخییییی راست مبگه به داد مردم برسید به داد مردم برسید اون دنیا باید جواب پس بدید دادگاه عدل الهیییییی پارتی بازییییی نمیشه در خونه خدا شلوغ نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
به داد بی آبی روستای قلات برسید،شدیم صحرای کربلا
آخرین اخبار