تحلیلگر آمریکایی: نتانیاهو بزرگترین تهدید برای اسرائیل است

تحلیگر دفاعی نشریه واشنگتن پست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای این رژیم دانست.

«مکس بوت» تحلیگر دفاعی نشریه واشنگتن پست، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در حالی تهدید برای این رژیم دانست که پیش‌تر نیز همین لفظ را برای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، به کار برده بود.

این تحلیلگر همچنن مدعی است «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، تلاش کرده تا نتانیاهو را از مسیر مخربی که در آن قرار دارد خارج کند.

مکس بوت در بخشی از این گزارش با بیان آن‌که نتانیاهو به روند سیاست‌هایش در تضعیف دموکراسی اسرائیل اهمیت نمی‌دهد، افزود: «اقدامات نتانیاهو نزدیکی روابط اسرائیل و آمریکا را به خطر می‌اندازد و حتی ممکن است جرقه خیزش خشونت‌آمیز دیگری (انتفاضه سوم) در میان فلسطینی‌های کرانه باختری باشد. به نظر می‌رسد او مانند ترامپ به چیزی جز حفظ قدرت اهمیت نمی‌دهد.»

در ادامه تحلیگر دفاعی نشریه واشنگتن پست نوشت: «نتانیاهو ممکن است محاسبه کند که با حمایت‌های جمهوری‌خواهان، او مجبور نیست به آنچه رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا می‌گوید گوش دهد و مهم نیست که چقدر به جایگاه اسرائیل نزد افکار عمومی آمریکا آسیب می‌زند. به زودی دست نتانیاهو کابینه راست افراطی‌اش برای اجرای برنامه‌های فراملی‌گرایانه‌ترشان باز خواهد شد و این برای امنیت و دموکراسی اسرائیل خطرناک است.»

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) در خبری از مراجعه دوباره نتانیاهو به بیمارستان خبر دادند و گفتند که قرار است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امشب برای جراحی قلب وارد اتاق عمل شود. دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای خبر داد که نتانیاهو امشب برای قرار دادن «ضربان ساز مصنوعی» قلب باید جراحی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
بکشید نتانیاهو مهر جنایتکار مانند اورا وبهشت بخرید بهشت اسلام ناب محمدی شیعیان
آخرین اخبار