بومی سازی مدیریت هوشمند پسماند‌های ساختمانی

فناوران یک شرکت دانش‌بنیان، سامانه‌ای را طراحی کرده‌اند که به مدیریت هوشمند پسماند‌های عمرانی و ساختمانی کمک می‌کند.

یک مجموعه دانش‌بنیان طرح عظیم مدیریت پسماند بصورت کاملا مکانیزه را با استفاده از روش‌های بهبود فرآیند و ابزار‌های مناسب، به خصوص نرم افزار‌های کاربردی و استاندارد با دید مدیریت برنامه‌ریزی منابع سازمان (ERP) در دستور کار خود قرار داد.

 فعالیت‌های ساختمانی و عمرانی در هر جامعه امری اجتناب‌ناپذیر بوده و میزان آن رابطه مستقیم با وضعیت اقتصادی و اجتماعی آن جامعه دارد. مدیریت پسماند‌های ناشی از تخریب، ساخت و ساز ساختمانی و عمرانی، به دلیل حجم بالای تولید و پتانسیل آلایندگی، جزء لاینفک مدیریت پسماند شهری است.

 این مجموعه دانش‌بنیان براساس استاندارد‌ها و نیاز‌های ارائه شده اقدام به اجرایی کردن فرآیند‌های مدیریت پسماند‌های ساختمانی و عمرانی به صورت مکانیزه و هوشمند کرده است.

ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از پیمانکاران و خودروها، کنترل و هدایت سیستم با نگرش‌های مختلف، ولی در عین حفظ یکپارچگی، کنترل و نظارت آسان مامورین گشت و کنترل، امکان تعیین خاتمه فرایند پسماند و تایید صحت عملیات و صدور برگه صحت عملیات، مدیریت دسترسی، پشتیبانی و ذخیره سازی داده‌ها برای مدت زمان طولانی و جلوگیری از تخلفات در هر مرحله از عملیات خاک برداری، حمل و تخلیه پسماند‌ها تنها بخشی از مزایا و ویژگی‌های این محصول دانش‌بنیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار